Strony

środa, 19 lipca 2017

[31]. Rozmyślania.

Powoli zaczynam się ogarniać. Regularne pisanie nie wychodzi mi. Lepiej natomiast idzie mi z czytaniem blogów. Mam swoją listę blogową. Zaglądam na nią codziennie, część wpisów czytam, część przeglądam i powoli próbuję wbić się w blogowy świat.

Ostatnio najszła mnie myśl, żeby na blogu ponownie zamieszczać zdjęcia. Kontra w postaci przecież masz od tego inne miejsce szybko ostudziła mój zapał.
Kolejny pomysł, który zaświtał w mojej łepetynie to połączenie mojego wcześniejszy bloga z obecnym. Co o tym sądzicie? Może zrobić jakieś bajerskie banerki do owych miejsc?

Rozmyślam bardzo dużo. Chyba myśliwym zostanę - znaczy się filozofem. Normalnie jakiś szał myślowy o ważnych i błahych sprawach mnie dopadł.

Kryzys wieku średniego, czy jak? 

Cały czas dźwięczą mi słowa Abigail (Lucyny Brzozowskiej), która po przekroczeniu czterdziestki postanowiła zmienić swój świat. Pamiętacie jeszcze jej projekt na polakpotrafi.pl? Jestem, tym szczęśliwcem, który tomik jej pozezji.

Wtedy nie zastanawiałem się nad jej chęcią zmiany. Teraz im bliżej mi do owej magicznej czterdziestki sam poszukuję swojej drogi. A może to coś innego. Postaram się to coś opisać później - muszę jeszcze do tego dojrzeć. Jednak ten rok jest rokiem przełomowym, który zadecyduje o dalszym być albo nie być.

Wiem, wiem. Dość tajemniczo piszę. Nie potrafię tak od razu wybebeszyć się z emocji są czasami takie dni, że wziąłbym się spakował i poszedł sobie w dal - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Reset życiorysu.

3 komentarze:

  1. Ja to sie w ogole zastanawiam, po co niektorzy zakladaja drugi i trzeci blog, z zamiarem, ze tu bedzie pisane, tam fotografowane, a jeszcze gdzie indziej cos tam. A zyjemy w czasach, kiedy nielatwo ogarnac jeden blog, a co dopiero wiecej. I leza sobie te wszystkie blogi odlogiem.
    Ja mam wszystko w jednym, wielki misz-masz, ale przynajmniej czytelnicy sie nie nudza :)))
    Polacz wszystkie blogi, bedziesz mial lepsza nad nimi kontrole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki rozłam wymyśliłem po chryjach jakie wyszły ze starym blogiem. Wtedy chciałem rozdzielić pisanie, zdjęcia i psa na trzy blogi. Niestety masz rację nie udało się bo ciężko było mi to wszystko ogarnąć. Teraz prowadzę dwa blogi. Ten i jeszcze jeden ze zdjęciami i jest dobrze. Bardziej mi chodziło o powrót do pisania z serii co tam w ogrodzie słychać itp.

      Usuń
  2. A ja tak jak Pantera, wole wszystko w jednym.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki!!!