Strony

poniedziałek, 31 lipca 2017

[36]. Rzut na warzywniak.

W ostatniej chwili, puściłem się biegiem w otchłań ogrodu i machnąłem zdjęcia warzywniaka. Zdjęcia nie powalają jakością, bo po pierwsze machnięte smarkaczem a po wtóre po aktualizacji oprogramowania niby wszystko poustawiane a i tak zdjęcia do siedzenia się nadają.

Powróciliśmy do starego układu rabat z warzywami. Taki układ najlepiej im służy.


 
Rzut okiem na pomidorową plantację. Krzaki pomidorów, po raz kolejny, zaliczyły fryzjera. Jeśli się nie mylę to czwarta taczka liści wywieziona na kompostownik.
Dopiero na fotografii widać, że czas najwyższy na nowe tyczki do pomidorów. Zamyślam kupić bambusowe - tylko żeby cena mnie nie zabiła bo z pięćdziesiąt sztuk trzeba nabyć.

17 komentarzy:

  1. A to tyczek nie robi się z takich po prostu kijaszków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i tak, tak sobie pomyślałem, że proste to to i trwałe - znaczy bambus.

      Usuń
    2. A ja zwyczajne kijaszki miałam na myśli, nie bambusowe.

      Usuń
    3. Warzywniak będę tuningował to bambus wskazany, he he he.

      Usuń
    4. Paaanie, ja prosta baba jestem, ja się na warzywniakach nic a nic nie wyznaję!

      Usuń
    5. Ja też nie a dlatego chce bambus bo ładnie wygląda i jest prosty.

      Usuń
  2. Przepraszam, że się wtrącam,ale lepiej nie dawać liści z pomidorów na kompostownik. Zwykle zarażone są chorobami grzybowymi, które potem mogą zakazić kompost. Lepiej je palić. Pozdrawiam - Ala z Wa-wy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź. Trzeba będzie osobno je kłaść i na jesień spalić.

      Usuń
  3. UFFF TAK NIE TRAKTUJE SI E SĘDZIWYCH STARUCHÓW , BAJKI O SZUKANIU . STRZELIŁAM FOCHA CO TO Z RADOŚCI ŻE JESTEŚ I POMYŚLAŁEŚ ŻE GDZIEŚ TAM ŁAZI PO ZAROŚLACH JAKAŚ BABINA.. BARDZO NIEDOWIDZAM WIĘC TROCHĘ POTRWA ZANIM SPRAWDZĘ CO U cIEBIE DZIAŁO SIĘs S IARCZYSTE CAŁUSY I CZOCHRANIA CZUPRYNY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ TAM ZARAZ SĘDZIWYCH. GRUNT, ŻE CIĘ ODNALAZŁEM BO ZAWSZE MI SIĘ TWÓJ OGRÓD PODOBAŁ.

      Usuń
  4. Idz do lasu i natnij se tyczek, beda za darmoche. Przy tej hekatombie drzew ministra Szyszki, nikt nawet nie zauwazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za cienki jestem. Takiego Ministra to nie ruszą, ale zwykłego obywatela już tak bo to i mniej smrodu i stanowiska stracić nie można a i kasa pewniejsza za odszkodowanie.

      Usuń
  5. Ha ha ha...; Pantera jak zwykle w samo sedno :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, no kto jak nie Pantera :D

      Usuń
  6. Zwykłe badyle i jedziesz a nie jakieś bambusy będziesz kupował :D Fajny warzywniak 😉 Już zazdroszczę zbiorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mały i prosty znaczy warzywniak. A zbiorów nie ma co zazdrościć bo ostatnio przy jednym podejściu zebraliśmy przeszlo 15kg ogórków. Dwa dni roboty.
      Zwykle będzie są za bardzo powykręcane i ciężko się po nich prowadzi pomidory.

      Usuń
    2. Badyle a nie będzie ach ten słownik.

      Usuń

Dzięki!!!